loading...

صبا پلاست

بازدید : 123
شنبه 9 بهمن 1400 زمان : 15:21

باغبانان حرفه ای و منظره پردازان ارزش واقعی داشتن مخازن آب قابل حمل را در دست دارند. برای آنها ، این ابزار تجارت به اندازه یک کج بیل یا بیل است. هر باغبانی به طور مرتب از آنها استفاده می کند. اگر یکی دارید یا در فکر راه اندازی باغ هستید ، باید به دنبال یکی از مخازن آب قابل حمل باغ ها باشید تا نیازهای شما را برآورده کند.

چرا باغات به مخازن آب احتیاج دارند؟

برای اکثر گیاهان در فضای باز ، باران منبع اصلی آب آنها است. بسته به منطقه و آب و هوای شما ، بارندگی محلی ممکن است برای حفظ رشد گیاهان شما کافی نباشد. بسیاری از باغ ها و چمن ها برای گذر از دوره های خشک به آبیاری ویژه ، آبیاری از شلنگ یا جمع آوری آب نیاز دارند.

باغهای تزئینی گل را در نظر بگیرید. 100 سال پیش ، بسیاری از این باغ ها آب اضافی را از قوطی های آبیاری فلزی دریافت می کردند. 50 سال پیش ، باغهای گل در نزدیکی خانه ها با دسترسی به لوله کشی شروع به آبیاری گیاهان خود با شیلنگ با نازل های اسپری کردند. امروزه برخی از املاک از سیستم های آب پاش استفاده می کنند که نصب و نگهداری آنها گران است ، به ویژه در املاک بزرگ.

اکثر این روشها چندان دقیق نیستند ، که ممکن است در مکانهایی مانند مهد کودکها مشکل ایجاد کند که ممکن است گروههای گیاهی در همان منطقه داشته باشید که به مقدار متفاوتی آب نیاز دارند. اگر دوست دارید دقیقاً بدانید باغ شما چقدر آب دریافت می کند ، استفاده از مخزن پلاستیکی قابل حمل ساده ترین ، کم هزینه ترین و دقیق ترین راه است. می توانید شلنگ ، پمپ و دسته اسپری را وصل کنید تا به طور یکنواخت در سراسر باغ به آب کمک کند ، اما یک مخزن آب پلاستیکی قابل حمل به شما می گوید که دقیقاً چقدر از آب مصرف شده است.

متخصصان حرفه ای مراقبت از گیاه اغلب برای گیاهان خود به چیزی بیشتر از آب نیاز دارند. اغلب آنها مواد مغذی مخصوص گیاه را با آب مخلوط می کنند. گاهی اوقات آنها در آن مخازن قاتل علف های هرز یا آفت کش ها را مخلوط می کنند. مگر اینکه بتوانید مخازن مورد استفاده در مواد شیمیایی سمی را به طور کامل تمیز کنید ، استفاده از مخزن علف های هرز برای آبیاری منظم یا استفاده از مواد مغذی ایده خوبی نیست.

نوع دیگری از باغ وجود دارد که قطعاً به مخازن پلاستیکی قابل حمل نیاز دارد: باغبانی داخل ساختمان. در باغهای داخلی یا گلخانه ها باران نمی بارد. چه یک گلخانه کامل داشته باشید یا فقط یک باغ کوچک در خانه خود پرورش دهید ، برای آبیاری گیاهان خود به یک مخزن آب پلاستیکی قابل حمل نیاز خواهید داشت.

مخازن آب قابل حمل چه اندازه ای هستند؟

یک مخزن پلاستیکی آب قابل حمل برای باغبانی می تواند در اندازه های مختلف باشد. برای آبیاری دستی یک باغ بسیار کوچک می توانید موارد بسیار کوچکی را خریداری کنید. اگر باغی دارید که به آبیاری منظم احتیاج دارد ، بهتر است یک مخزن بزرگتر تهیه کنید و یک پمپ با تایمر روی آن نصب کنید. یک مخزن کوچک برای چنین کاری ممکن است 50 گالن باشد. می توانید از این اندازه برای یک مهد کودک کوچک استفاده کنید. اگر یک باغ بزرگ در فضای باز دارید یا ملک بزرگی برای محوطه سازی دارید ، احتمالاً به یک مخزن آب قابل حمل 750 یا 1000 گالنی برای باغ ها احتیاج دارید. برخی از آنها حتی تا 1750 گالن نیز ظرفیت دارند. برای یک گلخانه بزرگ ، شما همچنین ممکن است به اندازه ای نیاز داشته باشید که همه گیاهان شما را به خوبی هیدراته نگه دارد.

مخازن پلاستیکی آب قابل حمل در تعداد زیادی از اندازه های استاندارد وجود دارند ، اما تمایل به شکل مشابه دارند (به دلیل قابلیت حمل). اگر به شکل متفاوتی نیاز دارید اما برای مخزن خود به قابلیت حمل نیاز ندارید ، گزینه های زیادی برای مخزن آب نیز وجود دارد. از آنجایی که این مخازن از قالب ها ساخته می شوند ، معمولاً برای هر مشتری سفارشی ساخته نمی شوند. با این حال ، مخازن آب قابل حمل زیادی برای گزینه های باغ موجود است ، مطمئناً چیزی را پیدا خواهید کرد که با نیازهای شما مطابقت داشته باشد.

اینفوگرافیک مخزن آب قابل حمل

برای کار خود به چه اندازه مخزن آب قابل حمل نیاز دارم؟

این یک سوال مهم است که قبل از خرید یک مخزن آب قابل حمل برای باغ باید بدانید. سریع ترین راه برای یافتن بهترین اندازه مخزن ، مشورت با متخصصی است که مخازن آب قابل حمل را برای باغ ها می فروشد. برای ارزیابی دقیق باغ خود ، باید متر مربع مساحت محل کار خود را به متخصصان مخزن بدهید ، چه نوع گیاهانی را پرورش می دهید ، این باغ داخلی یا خارجی است و (برای باغهای بیرونی) چه نوع به طور متوسط می توانید انتظار بارندگی داشته باشید. این به شما یک نیاز اولیه برای نیاز باغ شما به آب می دهد.

در اینجا برخی از ریاضیات مفید است: یک باغ متوسط به 0.623 گالن در فوت مربع در هفته نیاز دارد. این بدان معناست که یک باغ 32 فوت مربعی نیاز به 20 گالن آب در هفته دارد. بنابراین ، اگر مساحت کار شما فقط 32 فوت مربع باشد و بتوانید هر هفته مخزن آب خود را دوباره پر کنید ، به یک مخزن 20 گالنی نیاز دارید. اگر باغ شما بزرگتر است یا اگر نمی خواهید مخزن خود را هر هفته دوباره پر کنید ، ممکن است به یک مخزن بزرگتر نیاز داشته باشید.

بخش دیگری از این معادله شامل چگونگی دریافت آب است. اگر در منطقه ای معتدل زندگی می کنید که در بعضی از فصول به طور مرتب بارندگی می بارد اما در فصل های دیگر ، یا اگر گیاهان داخلی دارید و می خواهید راهی ارزان تر برای آبیاری آنها پیدا کنید ، ممکن است بخواهید از مخزن آب قابل حمل خود برای باغ استفاده کنید. برای گرفتن و ذخیره آب باران اگر از مخزن آب قابل حمل خود برای بارش باران استفاده می کنید ، مخصوصاً اگر آن را از طریق سقف یا سیستم های ناودان لوله کشی کرده اید ، باید مطمئن شوید که مخزن شما به اندازه کافی بزرگ است تا آب طوفان باران را در خود نگه دارد. در غیر این صورت ، سرریز می شود و آب هدر می رود.

چند تانک بخرید؟

این پاسخ بستگی کامل به چیدمان منطقه کاری شما دارد. اگر گیاهان شما همه در یک منطقه هستند ، احتمالاً فقط به یک مخزن نیاز دارید. اگر باغ شما به مناطق مختلفی تقسیم شده است که نیاز به آبیاری منظم با پمپ های تایمر دارد ، ممکن است به چند مخزن کوچکتر احتیاج داشته باشید. اگر یک مخزن 1750 گالنی داشتید ، ممکن است به نظر برسد که تنها مخزن آب قابل حمل برای باغبانی مورد نیاز شما خواهد بود. با این حال ، ممکن است شما به چند مخزن کوچکتر احتیاج داشته باشید که برای قسمت های کوچکتر باغ یا چشم انداز باغ شما قابل دسترسی تر باشد.

همچنین باید در نظر بگیرید که از مخازن برای چه چیزی استفاده خواهید کرد. اگر فقط از آنها برای آب استفاده می کنید ، ممکن است یک مخزن کافی باشد ، اما اگر با سموم دفع آفات یا کودها مخلوط می شوید ، برای جلوگیری از آلودگی متقاطع به مخازن جداگانه ای برای هر یک از آنها نیاز خواهید داشت.

در خارج از فصل با مخزن آب خود چه کنم؟

آن را تمیز کنید باغبانی در محیط داخلی به شما امکان می دهد گیاهان را در طول سال پرورش دهید ، اما اگر باغی در فضای باز دارید ، احتمالاً 3-6 ماه طول می کشد که نیازی به آبیاری ندارید. از این فرصت استفاده کنید و مخزن خود را کاملاً بشویید ، به ویژه اگر از مواد مغذی یا سایر مواد شیمیایی در آن استفاده کرده اید. سپس قبل از یافتن مکانی برای نگهداری آن را تخلیه و کاملاً خشک کنید. پلاستیک همیشه در دمای بالای انجماد بهتر عمل می کند ، بنابراین در صورت امکان سعی کنید آن را در محیط داخلی نگهداری کنید. قبل از قرار دادن در زمستان از تمیز بودن و بسته بودن آن اطمینان حاصل کنید. شما نمی خواهید حیوانات در آن گرفتار شوند یا آب در آن یخ بزند و به طور بالقوه آن را از داخل بشکند.

اگر یک مهد کودک سرپوشیده دارید که هنوز در ماه های زمستان گیاه پرورش می دهد ، مطمئناً می توانید از آن در آنجا نیز استفاده کنید. تمیز کردن منظم مخزن پلاستیکی هنوز خوب است ، اما بسیاری از تاسیسات باغبانی داخلی از مخازن خود در طول سال استفاده می کنند.

همچنین می توانید از آن برای زمستان استفاده کنید. یکی از مشکلاتی که برخی مشاغل باید در ماه های سرد زمستان با آن دست و پنجه نرم کنند ، داشتن لوله های یخ زده است. داشتن مقداری آب اضطراری در دست می تواند در چنین بحرانی بسیار مفید باشد.

چگونه می توانید در ماه های زمستان آن را به آب اضطراری تبدیل کنید؟ اگر در بالای دمای انجماد نگه داشته شود ، همچنان می تواند باران را به طور م gatherثر جمع آوری کند. اگر آن را درون خود نگه دارید ، می توانید سطل های برف را با خود بریزید و پس از ذوب شدن کافی آب آنها را اضافه کنید. شما نباید آب را بنوشید مگر اینکه آن را آزمایش کرده و قرص های تصفیه کننده به آن اضافه کرده باشید. با این حال ، شما نباید مشکلی در تمیز کردن آن یا استفاده از آن برای اهداف بهداشتی داشته باشید. تا زمانی که برق یا اجاق گاز دارید ، بیشتر آب بعد از جوشاندن قابل آشامیدن است.

اگر قصد دارید از مخزن خود برای اهداف اضطراری استفاده کنید ، هرگز نباید از آن برای مخلوط کردن آفت کش یا علف کش استفاده کنید. اگر مواد مغذی گیاهی را با آن مخلوط کرده اید ، باید آن را کاملاً با آب و صابون تمیز کنید. اگر مطمئن نیستید که اخیراً تمیز شده است یا خیر ، بهتر است ایمن باشید و دوباره آن را تمیز کنید تا متأسف باشید و با بیماری یا مسمومیت از مخزن آلوده مواجه شوید.

اگر در منطقه ای گرمتر یا بسیار خشک زندگی می کنید ، که ممکن است بخشی از علاقه شما به داشتن یک مخزن آب برای باغ ها باشد ، ممکن است ایده خوبی باشد که آب اضافی را در آن فصلهای خشک در مواقع آتش سوزی نگه دارید. یک مخزن آب قابل حمل آتش سوزی جنگل یا حتی ساختمان را خاموش نمی کند - حتی تلاش برای آن احمقانه و ناامن خواهد بود. با این حال ، این می تواند به خاموش کردن یک آتش کوچک برس یا سوزاندن برگ هایی که از دست می روند کمک کند. برای استفاده از آن برای این منظور ، حداقل به شلنگ و پمپ و احتمالاً نازل سمپاش نیاز دارید.

همچنین می توانید از مخزن خود برای مقاصد نظافت خارج از شرایط اضطراری استفاده کنید. از آن برای تمیز کردن ساختمان یا پارکینگ یا پر کردن یک حوضچه کوچک ماهی استفاده کنید. عملیات محوطه سازی تجاری می تواند با ارائه خدمات شستشوی خانگی تحت فشار ، مشتریان خود را افزایش داده و درآمد بیشتری به همراه داشته باشد.

مخازن آب قابل حمل در شرایط مختلف مفید هستند. اگر در زمینه محوطه سازی یا باغبانی تجاری کار می کنید ، سرمایه گذاری روی یک مخزن آب قابل حمل را در نظر بگیرید تا آبیاری سریعتر ، آسانتر و مقرون به صرفه تر گیاهان شما انجام شود.

باغبانان حرفه ای و منظره پردازان ارزش واقعی داشتن مخازن آب قابل حمل را در دست دارند. برای آنها ، این ابزار تجارت به اندازه یک کج بیل یا بیل است. هر باغبانی به طور مرتب از آنها استفاده می کند. اگر یکی دارید یا در فکر راه اندازی باغ هستید ، باید به دنبال یکی از مخازن آب قابل حمل باغ ها باشید تا نیازهای شما را برآورده کند.

چرا باغات به مخازن آب احتیاج دارند؟

برای اکثر گیاهان در فضای باز ، باران منبع اصلی آب آنها است. بسته به منطقه و آب و هوای شما ، بارندگی محلی ممکن است برای حفظ رشد گیاهان شما کافی نباشد. بسیاری از باغ ها و چمن ها برای گذر از دوره های خشک به آبیاری ویژه ، آبیاری از شلنگ یا جمع آوری آب نیاز دارند.

باغهای تزئینی گل را در نظر بگیرید. 100 سال پیش ، بسیاری از این باغ ها آب اضافی را از قوطی های آبیاری فلزی دریافت می کردند. 50 سال پیش ، باغهای گل در نزدیکی خانه ها با دسترسی به لوله کشی شروع به آبیاری گیاهان خود با شیلنگ با نازل های اسپری کردند. امروزه برخی از املاک از سیستم های آب پاش استفاده می کنند که نصب و نگهداری آنها گران است ، به ویژه در املاک بزرگ.

اکثر این روشها چندان دقیق نیستند ، که ممکن است در مکانهایی مانند مهد کودکها مشکل ایجاد کند که ممکن است گروههای گیاهی در همان منطقه داشته باشید که به مقدار متفاوتی آب نیاز دارند. اگر دوست دارید دقیقاً بدانید باغ شما چقدر آب دریافت می کند ، استفاده از مخزن پلاستیکی قابل حمل ساده ترین ، کم هزینه ترین و دقیق ترین راه است. می توانید شلنگ ، پمپ و دسته اسپری را وصل کنید تا به طور یکنواخت در سراسر باغ به آب کمک کند ، اما یک مخزن آب پلاستیکی قابل حمل به شما می گوید که دقیقاً چقدر از آب مصرف شده است.

متخصصان حرفه ای مراقبت از گیاه اغلب برای گیاهان خود به چیزی بیشتر از آب نیاز دارند. اغلب آنها مواد مغذی مخصوص گیاه را با آب مخلوط می کنند. گاهی اوقات آنها در آن مخازن قاتل علف های هرز یا آفت کش ها را مخلوط می کنند. مگر اینکه بتوانید مخازن مورد استفاده در مواد شیمیایی سمی را به طور کامل تمیز کنید ، استفاده از مخزن علف های هرز برای آبیاری منظم یا استفاده از مواد مغذی ایده خوبی نیست.

نوع دیگری از باغ وجود دارد که قطعاً به مخازن پلاستیکی قابل حمل نیاز دارد: باغبانی داخل ساختمان. در باغهای داخلی یا گلخانه ها باران نمی بارد. چه یک گلخانه کامل داشته باشید یا فقط یک باغ کوچک در خانه خود پرورش دهید ، برای آبیاری گیاهان خود به یک مخزن آب پلاستیکی قابل حمل نیاز خواهید داشت.

مخازن آب قابل حمل چه اندازه ای هستند؟

یک مخزن پلاستیکی آب قابل حمل برای باغبانی می تواند در اندازه های مختلف باشد. برای آبیاری دستی یک باغ بسیار کوچک می توانید موارد بسیار کوچکی را خریداری کنید. اگر باغی دارید که به آبیاری منظم احتیاج دارد ، بهتر است یک مخزن بزرگتر تهیه کنید و یک پمپ با تایمر روی آن نصب کنید. یک مخزن کوچک برای چنین کاری ممکن است 50 گالن باشد. می توانید از این اندازه برای یک مهد کودک کوچک استفاده کنید. اگر یک باغ بزرگ در فضای باز دارید یا ملک بزرگی برای محوطه سازی دارید ، احتمالاً به یک مخزن آب قابل حمل 750 یا 1000 گالنی برای باغ ها احتیاج دارید. برخی از آنها حتی تا 1750 گالن نیز ظرفیت دارند. برای یک گلخانه بزرگ ، شما همچنین ممکن است به اندازه ای نیاز داشته باشید که همه گیاهان شما را به خوبی هیدراته نگه دارد.

مخازن پلاستیکی آب قابل حمل در تعداد زیادی از اندازه های استاندارد وجود دارند ، اما تمایل به شکل مشابه دارند (به دلیل قابلیت حمل). اگر به شکل متفاوتی نیاز دارید اما برای مخزن خود به قابلیت حمل نیاز ندارید ، گزینه های زیادی برای مخزن آب نیز وجود دارد. از آنجایی که این مخازن از قالب ها ساخته می شوند ، معمولاً برای هر مشتری سفارشی ساخته نمی شوند. با این حال ، مخازن آب قابل حمل زیادی برای گزینه های باغ موجود است ، مطمئناً چیزی را پیدا خواهید کرد که با نیازهای شما مطابقت داشته باشد.

اینفوگرافیک مخزن آب قابل حمل

برای کار خود به چه اندازه مخزن آب قابل حمل نیاز دارم؟

این یک سوال مهم است که قبل از خرید یک مخزن آب قابل حمل برای باغ باید بدانید. سریع ترین راه برای یافتن بهترین اندازه مخزن ، مشورت با متخصصی است که مخازن آب قابل حمل را برای باغ ها می فروشد. برای ارزیابی دقیق باغ خود ، باید متر مربع مساحت محل کار خود را به متخصصان مخزن بدهید ، چه نوع گیاهانی را پرورش می دهید ، این باغ داخلی یا خارجی است و (برای باغهای بیرونی) چه نوع به طور متوسط می توانید انتظار بارندگی داشته باشید. این به شما یک نیاز اولیه برای نیاز باغ شما به آب می دهد.

در اینجا برخی از ریاضیات مفید است: یک باغ متوسط به 0.623 گالن در فوت مربع در هفته نیاز دارد. این بدان معناست که یک باغ 32 فوت مربعی نیاز به 20 گالن آب در هفته دارد. بنابراین ، اگر مساحت کار شما فقط 32 فوت مربع باشد و بتوانید هر هفته مخزن آب خود را دوباره پر کنید ، به یک مخزن 20 گالنی نیاز دارید. اگر باغ شما بزرگتر است یا اگر نمی خواهید مخزن خود را هر هفته دوباره پر کنید ، ممکن است به یک مخزن بزرگتر نیاز داشته باشید.

بخش دیگری از این معادله شامل چگونگی دریافت آب است. اگر در منطقه ای معتدل زندگی می کنید که در بعضی از فصول به طور مرتب بارندگی می بارد اما در فصل های دیگر ، یا اگر گیاهان داخلی دارید و می خواهید راهی ارزان تر برای آبیاری آنها پیدا کنید ، ممکن است بخواهید از مخزن آب قابل حمل خود برای باغ استفاده کنید. برای گرفتن و ذخیره آب باران اگر از مخزن آب قابل حمل خود برای بارش باران استفاده می کنید ، مخصوصاً اگر آن را از طریق سقف یا سیستم های ناودان لوله کشی کرده اید ، باید مطمئن شوید که مخزن شما به اندازه کافی بزرگ است تا آب طوفان باران را در خود نگه دارد. در غیر این صورت ، سرریز می شود و آب هدر می رود.

چند تانک بخرید؟

این پاسخ بستگی کامل به چیدمان منطقه کاری شما دارد. اگر گیاهان شما همه در یک منطقه هستند ، احتمالاً فقط به یک مخزن نیاز دارید. اگر باغ شما به مناطق مختلفی تقسیم شده است که نیاز به آبیاری منظم با پمپ های تایمر دارد ، ممکن است به چند مخزن کوچکتر احتیاج داشته باشید. اگر یک مخزن 1750 گالنی داشتید ، ممکن است به نظر برسد که تنها مخزن آب قابل حمل برای باغبانی مورد نیاز شما خواهد بود. با این حال ، ممکن است شما به چند مخزن کوچکتر احتیاج داشته باشید که برای قسمت های کوچکتر باغ یا چشم انداز باغ شما قابل دسترسی تر باشد.

همچنین باید در نظر بگیرید که از مخازن برای چه چیزی استفاده خواهید کرد. اگر فقط از آنها برای آب استفاده می کنید ، ممکن است یک مخزن کافی باشد ، اما اگر با سموم دفع آفات یا کودها مخلوط می شوید ، برای جلوگیری از آلودگی متقاطع به مخازن جداگانه ای برای هر یک از آنها نیاز خواهید داشت.

در خارج از فصل با مخزن آب خود چه کنم؟

آن را تمیز کنید باغبانی در محیط داخلی به شما امکان می دهد گیاهان را در طول سال پرورش دهید ، اما اگر باغی در فضای باز دارید ، احتمالاً 3-6 ماه طول می کشد که نیازی به آبیاری ندارید. از این فرصت استفاده کنید و مخزن خود را کاملاً بشویید ، به ویژه اگر از مواد مغذی یا سایر مواد شیمیایی در آن استفاده کرده اید. سپس قبل از یافتن مکانی برای نگهداری آن را تخلیه و کاملاً خشک کنید. پلاستیک همیشه در دمای بالای انجماد بهتر عمل می کند ، بنابراین در صورت امکان سعی کنید آن را در محیط داخلی نگهداری کنید. قبل از قرار دادن در زمستان از تمیز بودن و بسته بودن آن اطمینان حاصل کنید. شما نمی خواهید حیوانات در آن گرفتار شوند یا آب در آن یخ بزند و به طور بالقوه آن را از داخل بشکند.

اگر یک مهد کودک سرپوشیده دارید که هنوز در ماه های زمستان گیاه پرورش می دهد ، مطمئناً می توانید از آن در آنجا نیز استفاده کنید. تمیز کردن منظم مخزن پلاستیکی هنوز خوب است ، اما بسیاری از تاسیسات باغبانی داخلی از مخازن خود در طول سال استفاده می کنند.

همچنین می توانید از آن برای زمستان استفاده کنید. یکی از مشکلاتی که برخی مشاغل باید در ماه های سرد زمستان با آن دست و پنجه نرم کنند ، داشتن لوله های یخ زده است. داشتن مقداری آب اضطراری در دست می تواند در چنین بحرانی بسیار مفید باشد.

چگونه می توانید در ماه های زمستان آن را به آب اضطراری تبدیل کنید؟ اگر در بالای دمای انجماد نگه داشته شود ، همچنان می تواند باران را به طور م gatherثر جمع آوری کند. اگر آن را درون خود نگه دارید ، می توانید سطل های برف را با خود بریزید و پس از ذوب شدن کافی آب آنها را اضافه کنید. شما نباید آب را بنوشید مگر اینکه آن را آزمایش کرده و قرص های تصفیه کننده به آن اضافه کرده باشید. با این حال ، شما نباید مشکلی در تمیز کردن آن یا استفاده از آن برای اهداف بهداشتی داشته باشید. تا زمانی که برق یا اجاق گاز دارید ، بیشتر آب بعد از جوشاندن قابل آشامیدن است.

اگر قصد دارید از مخزن خود برای اهداف اضطراری استفاده کنید ، هرگز نباید از آن برای مخلوط کردن آفت کش یا علف کش استفاده کنید. اگر مواد مغذی گیاهی را با آن مخلوط کرده اید ، باید آن را کاملاً با آب و صابون تمیز کنید. اگر مطمئن نیستید که اخیراً تمیز شده است یا خیر ، بهتر است ایمن باشید و دوباره آن را تمیز کنید تا متأسف باشید و با بیماری یا مسمومیت از مخزن آلوده مواجه شوید.

اگر در منطقه ای گرمتر یا بسیار خشک زندگی می کنید ، که ممکن است بخشی از علاقه شما به داشتن یک مخزن آب برای باغ ها باشد ، ممکن است ایده خوبی باشد که آب اضافی را در آن فصلهای خشک در مواقع آتش سوزی نگه دارید. یک مخزن آب قابل حمل آتش سوزی جنگل یا حتی ساختمان را خاموش نمی کند - حتی تلاش برای آن احمقانه و ناامن خواهد بود. با این حال ، این می تواند به خاموش کردن یک آتش کوچک برس یا سوزاندن برگ هایی که از دست می روند کمک کند. برای استفاده از آن برای این منظور ، حداقل به شلنگ و پمپ و احتمالاً نازل سمپاش نیاز دارید.

همچنین می توانید از مخزن خود برای مقاصد نظافت خارج از شرایط اضطراری استفاده کنید. از آن برای تمیز کردن ساختمان یا پارکینگ یا پر کردن یک حوضچه کوچک ماهی استفاده کنید. عملیات محوطه سازی تجاری می تواند با ارائه خدمات شستشوی خانگی تحت فشار ، مشتریان خود را افزایش داده و درآمد بیشتری به همراه داشته باشد.

مخازن آب قابل حمل در شرایط مختلف مفید هستند. اگر در زمینه محوطه سازی یا باغبانی تجاری کار می کنید ، سرمایه گذاری روی یک مخزن آب قابل حمل را در نظر بگیرید تا آبیاری سریعتر ، آسانتر و مقرون به صرفه تر گیاهان شما انجام شود.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 66
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 35
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 969
  • بازدید کلی : 15905
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی